Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeOmijać sklep szerokim łukiem. brak towaru, pieniędzy i poszanowania klienta to norma. Kontakt tylko składając reklamację na stronie. Zapomnijcie o grzeczności piszcie od razu o pójściu do sądu. Piszcie od razu wezwanie przedsądowe do zwrotu pieniędzy z wyznaczeniem terminu spłaty. Nie wierzcie jak usłyszycie, żej jutro je dostaniecie.Mnie tak robił miesiąc. potem księgowość, urlop , wyjazd itp pierdy. Jak minie termin spłaty i nie dostaniecie kasy, to weźcie sobie adwokata, który koszty doliczy do sprawy i czekajcie na finał. Nie czekajcie po 4 miesiące, bo to nie ma sensu. Osobiście to najchętniej bym go odwiedził- i może to zrobię. Takich gości powinno się eliminować. Nie zapomnijjcie o zgłoszeniu do federacji konsumenta.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza